7 Mayıs 2010 Cuma

Shotek Online Alışveriş Sitesi Ve Seçtiklerim


Her ne kadar topuklu ayakkabılarla pek arası olmayan, spor ayakkabılarına aşık bir insan olsam da yaşım itibariyle giymeye başlamalıyım artık diyorum.Üstelik bu yaz katılmam gereken bir düzine düğün olduğu için topuklu ayakkabı stoğu oluşturmaya, ilk beğendiklerimi ve en kısa zamanda alacak olduklarımı da sizinle paylaşmaya karar verdim..Shotek markasını duymayan yoktur sanırım.Hepsi aynı fiyatta, birbirinden şık ve güzel modelleri biz ayakkabı tutkunu kadınlara sunan, tercih edilesi ve kaliteli bir marka..Ben en çok yukarıdaki 4 modeli beğendim ve almaya karar verdim.Üstelik hepsinin fiyatı 48,00 TL.. Herşey Tek Fiyat sloganıyla hizmet veren Shotekin sitesine göz atmak ve online alışveriş yapmak isteyenler sizi buraya alalım (:

Hiç yorum yok: