11 Mayıs 2010 Salı

Rihanna'nın Enfes Kombini !


Kendine has (!) giyim tarzı ve iddialı sahne kıyafetleriyle her daim gündemde olan Rihanna'nın bu seçimine resmen bayıldım! Her ne kadar hala oturmamış bir tarzı olsa da ilk çıktığı zamanlara oranla kıyafet seçimlerinde büyük ilerlemeler kaydetti bence.

Bu arada, uzun zamandır ben de böyle bir kot gömlek istiyorum ama maalesef şu güzellikte bir şeye rastlamadım henüz.Ayrıca gömlek dışında üzerindeki her parça harika; ayakkabı,küpeler,gözlük vs..Eteğin rengini ve modelini de çok beğendim ayrıca.Dediğim gibi, gerçekten başarılı bir seçim olmuş.Dilerim böyle mantıklı ve beğenilebilir şeylerle karşımıza çıkmaya devam eder.

Fotoğraflar:JustJared

2 yorum:

Unknown dedi ki...

sarı saçlı halin süperdi diyorum ve blogunun takipçisi oluyorum..he bi de öpüyorum...xoxo

Moda Modunda (Ebru S.) dedi ki...

Teşekkür ediyorum ve ben de seni öpüyorum (: