23 Mayıs 2010 Pazar

İnternetten Alışveriş İçin Harika Bir Adres ; Gojane!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
İnternetten alışverişle aranız nasıl? Eğer cevabınız evet ise size uygun fiyatları ve bol seçeneğiyle dikkat  çeken bir adresten bahsetmek istiyorum; Gojane



Site; kıyafetten ayakkabıya,aksesuardan makyaj ürünlerine uzanan geniş bir ürün yelpazesine sahip.Benim siteyi keşfetmemi sağlayan kişi ise fashionbysiu blogunun sahibi sevgili Sıla.Kendisinin bu siteden yaptığı alışverişlerle ilgili deneyimlerini okuduktan sonra ben de bir kaç parça bir şey almaya karar vermiş bulunmaktayım.Şimdiden gözüme kestirdiğim 3-5 ayakkabı var, iyice karar verdikten sonra siparişimi vermeyi düşünüyorum.

Siz de sevgili Sıla'nın Gojane'den aldığı ürünleri görmek, deneyimlerine ortak olmak; en önemlisi de siteden nasıl alışveriş yapılacağını öğrenmek isterseniz  aşağıdaki yazılarına göz atabilirsiniz (;

2 yorum:

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

zebralı benim olsunn mu:)

Moda Modunda (Ebru S.) dedi ki...

ikimizin de olsun (:

ben de onu beğendim en çok kuzum fiyatı da sadece 14.20 dolarcık (: