7 Mayıs 2010 Cuma

İlk Görüşte Aşık Olduğum Elbise


Gördüğüm anda gözlerim fal taşı gibi açıldı, ''inanmıyorum çok güzelmiş'' tepkisi verdim hemen.İlk görüşte hayran kaldığım nadir kıyafetlerden biri bu elbise..3 gün önce Bakırköy'de bi mağazanın vitrininde gördüm, saat gece 11 olduğu için dükkan kapalıydı ve alamadım maalesef..Ertesi gün de yetişmemiz gereken yerler ve acelemiz olduğu için uğrayamadık mağazaya..Elbisenin fotoğrafını çektim ama mağazanın ismine bakmayı unuttum..Üstelik bu ayın ortalarında yakın bi arkadaşımın düğünü var, eğer alabilseydim orada giyecektim bu şahane parçayı..Yolum düşerse tekrar, kesinlikle uğayıp almayı düşünüyorum.Kaç gündür gözümün önünden gitmiyor, mutlaka benim olmalı (:

4 yorum:

Adsız dedi ki...

alıyım sana bebeyim

Moda Modunda (Ebru S.) dedi ki...

haha alacaksın zaten adsız çalışmalara başladık (:

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

cok güzel mişş:)al da ne giydim yappp:)

Moda Modunda (Ebru S.) dedi ki...

Hala rüyalarımı süslüyor, ama İstanbul'a gittiğim an ilk işim gidip almak olacak hatta sırf onu almak için bile gidebilirim (: